Y-hy ja nyyh ja itq, parq, surq. Mun kaks virtuaalipoikaystävää laitto maanantaina bänks. Toinen oli tehny mulle jo kolmet oharit, jonka jälkeen kerroin sille mielipiteeni asiasta. Se soitti, siis Matkanjohtaja ja ilmoitti ettei jaksa kuunnella ja että mun ja Rinsessan olisi parempi hoitaa itse reissumme. (Niin myös teimme, saimme paremman laivan ja halvemmalla!) Tämä oli siis se tyyppi, kenen kanssa käytyään treffeillä tuli olo kuin ois asioinu verotoimistossa.

Sit se toinen, joka soitti mulle viimesen viikon vähintään 11 kertaa päivässä, ilmoitti et on palannu yhteen exänsä kanssa. Eli "tilanne on siis hieman muuttunut". Ei siinä, toivotin hänelle hyvää elämää ja onnea parisuhteeseen. Tämä kaikki siis tapahtui maanantai-iltana, joloin vedimme Rinsessan, Maalarin ja Puujalan (Maalarin kaveri) kanssa päiväkännit. Kahdet bänksit samana päivänä (ja juuri samalla viikolla kun lopetin tupakoitsemisen ja alko hillomunkkipäivät) laitto hieman itkettämään. Nyyh.

Tilanteen pelasti kuitenkin Insinööri, joka juovuspäissään soitti mulle seittemän kertaa siinä ma-ti välisenä yönä kello 03-05 välisenä aikana. Ei haitannu ollenkaan vaikka pitikin herätä aamulla jo kuudelta. Insinööri vaati mun sanoo et tykkään siitä. Ja mähän sanoin;)

Noh, eilen sitten pitkän päivän päätteeksi tämä 11soittoa/vrk laitto viestiä et sille oli tullu vaan joku tilapäinen mielenhäiriö, et se sitteki haluaa erota. Laitoin vaan sille ettei kannata kuvitella liikoja, sillä se on kyllä mukava ja viihdyn sen seurassa, mut en ala seurusteleen tyyliin sen kanssa. Sit siitä ei oo enää kuulunu. Nyt meni viimestään bänks.

Se, että sain ite laittaa bänks, lohdutti hieman, sillä egoni sai aikamoisen kolauksen, kun kaksi virtuaalipoikaystävää jätti samana päivänä... Hetken aikaa en ollut enää niin varma ylivertaisesta ihastuttavuudestani. Päätin hankkia uuden virtuaalipoikaystävän. Se vaikuttaa pitkästä aikaa ihan järkevältä tyypiltä. Sitäpaitsi se opiskelee insinööriksi!

Ja onhan mulla Insinööri... Ainoa haitta siinä suhteessa on se, että se tykkää musta ainoastaan juovuspäissään. Mutta parempi sekin ku et ei ollenkaa...

Nyt ollaan Rinsessalla tekemässä opinnäytetyötä (toisinsanoen juodaan kahvia ja lähetään shoppaileen). Ehotin päiväkännejä.