Jee jee meidän opinnäytetyö on nyt valmis, huomenna lähdetään juhlistamaan tätä ihmeiden päivää Upean kanssa päiväkännien merkeissä. Mie oon ollu koko päivän töissä vähän masentunu ja tartutin sen masennukseni sitten tekstiviestien välillä Maalariinkin. Tosin mun masennus sitten loppukin melkein yhtä nopeasti kun alkokin ja viimesetkin masennuksen rippeet karisi kun Upea tuli mua moikkaamaan töihin. Nää 12 tunnin työpäivät tällei hiljasina maanantaina on kyllä ihan tappokamaa!

Mun suhtautuminen mun ja Maalarin suhteeseen vaihtelee kyllä uskomattomalla tahdilla. Joka toinen hetki mietin että pitäskö vähän ottaa etäisyyttä ja joka toinen hetki mietin yhteistä tulevaisuutta. Mä en oikein tiedä mitä mun pitäs tehdä. Se ihminen on maailman ihanin ja oon ihan lovena siihen, mutta kun sen kanssa on joskus niin pirun vaikeeta elää. Musta tuntuu että hakkaan päätä seinään enkä osaa lopettaa.. Mä en ehkä osaa kuvitella tätä parisuhdetta vuoden päähän, mutta en mä ole kyllä varma pitäskö mun ees osata? Tää varmaan johtuu taas siitä vaan että oon ollu niin pirun pitkään sinkkuna ja nyt kun tää juttu alkaa näyttää hieman vakavammalta niin alkaakin taas sitoutumiskammo iskeä kovaa!

Mä tiedän et oon asiakaspalveluammatissa ja et asiakkaiden toiveita pyritään toteuttamaan mahdollisuuksien mukaan jne.. Mutta piru että tännää ärsyttää kun nuo typerät asiakkaat tahtoo kattoa jotain väsynyttä pendoliinojunajuttua telkkarista äänillä, ja se tarkottaa sitä että mä en voi soittaa musiikkia. Lisäks työkaverit on toista viikkoa Kanarialla ja soittelivat sieltä kertoakseen että siellä on yli +30. EI HELPOTA MUN OLOA!!!

Tekstailin just Maalarin kanssa ja me laitetaan huomenna jouluvalot! Kohta on jo joulu! Mie tykkään joulusta, ehkä tää mun väliaikainen alkutalvenmasennuskin vähän laantuu kun saan jouluvalot parvekkeelle! Mä oon muuten aina ollu sitä vastaan että jouluvalot laitetaan jo marraskuussa, mutta mun mielenterveydelle on nyt vaan välttämätöntä laittaa ne heti äkkiä! Toivottavasti naapurilla ei ole samat mielessä, sillä on nimittäin MAAILMAN ÄRSYTTÄVIMMÄT JOULUVALOT! Ne on sellaset että ne vilkkuu ja välkyy ja sitten siinä on sellanen toiminto että ne saa soittamaan joululauluja. No mitenkäs nyt jouluvalot voi soittaa joululaujua, se kuulostaa tasan samanlaiselta kun jonkun pirun vanhan nokian puhelimen soittoäänet ja sit ne valot vielä välkyttää sen pirun soittoäänipetteripunakuonon tahdissa. Koittakaa siinä sitten olla ilosia kun käytte tupakalla ja kuuntelette sitä samperin sikermää sadatta kertaa viikon sisällä! Ihan kivat valot varmaan, mutta ei niitä tartte parvekkeelle laittaa!!!!

Niin ja kaiken lisäks mua panettaa ihan pirusti ja nähdään vasta huomenna Maalarin kanssa!