Kiukuttaa nyt niin pirusti taas se perkeleen maalarinrenttu! Soitti justiin ja oli kavereidensa kanssa juomassa. EI SIINÄ MITÄÄN, mutta mä oon tosiaan ollu eilen illan töissä ja päässy yhdeltä pois, sitten tullu aamulla kymmeneen takasin ja pääsen neljältä käymään parin tunnin päikkäreillä ennen kun tuun taas iltaan takasin, niin eikö siinäkin välissä joudu hakemaan Maalarin kaverinsa luolta pois.

Meidän asiakkaat on ihan höpsöjä, ne on nähny nyt Maalaria tässä jonkun verran kun se nyt tässä pyörii kun mun kanssa seurustelee. Nyt tuli yks 50+ mies kyseleen että millos meillä on häät tiedossa jne.. PIKKUSEN ENNEN AIKAISTA!! Nyt ne virnuilee tuolta pöydästä mulle ja odottelee hääjuhlia.. Voi kun tietäsivät. Maalarihan ei voi edes tuoda partakonettaan mun luo kun se ois sen mielestä liikaa sitoutumista.. Miettikää siitä sit et millon on häät tulossa.