Hyvät kännit oli joo. Siihen opinnäytetyöhön tarvii vielä tehä pieniä muutoksia, mutta ei annettu sen latistaa meän loistavaa päiväkännifiilistä :) Päätettiin sitten juhliminen vaihtaa pikkujouluteemaan. Shoppailtiin pirusti alkoholijuomia ja sitten vielä avattiin piikki kantakuppilaan. Oltiin jo kymmenen aikaan illalla ihan naamarit

Tilannetta ei helpottanu ollenkaa se, että lähettiin kaupunkii juomaan lisää ns. ilmasta viinaa. Yhen aikaan olin ilmottanu lähteväni kotiin. Olinkin tullu tyylillä sillä damagesta päätellen oon ryöminy koko matkan kotiin. Molemmat kämmenen on saanu iskua ja polvi oli niin turvoksissa ettei pystyny käveleen. Kyllä naapurit on ollu mielissään kun oon ryöminy rappukäytävässä yöllä. Onneksi oon muuttamassa pois, niin pääsevät pälkähästä.

Eilettäi oli sitte Rinsessalla auto täynnä vammasia, Maalarilla käsi ja mulla jalka toimintakyvyttömänä. Vietiin Maalari lääkäriin ja jatkettiin tyttöjen kanssa Heselle mäsäyttään kohomelo pois. Tytöt vaan ilkku koko ajan ja pyysivät laittamaan vauhtia siihen nilkuttamiseen. Omituista ettei housun polvessa ollu reikää vaikka oma polvi oli ihan ruvella.

Insinööri sitte oli eile ollu liikkeellä, koska se päätti jälleen yöllä soittaa ja tiedustella et koska oon tulossa xD Sunnuntaina kultaseni, sunnuntaina... Meinas et en sitte lähteny jo eile ryömiin siihen suuntaan :P Nyt on polven turvotus laskenu jo sen verran että 45 astetta kärsii taivuttaa jo kivuttomasti. En silti taia päästä joogatunnille tänään, mutta luulen että sunnuntain muuttoa ajatellen oon jo kunnossa.