Mie oon tuohon Maalarirenttuun ihan rakastunu.. Oltiin eilen sitten kun pääsin töistä niin halihalipusipusi, sit lähettiin käymään kaupassa ja mie sain kuningasidean että pitää saada siideriä. Kaupasta siis ei ostettu muuta kun kaljaa ja siideriä, vaikka sinne ruokaostoksille mentiinkin. Noh lähettiin sitten yhteen lähiökuppilaan kun iskä oli siellä. Sitten olin koko illan kaupungilla barhoppailemassa iskän ja Maalarin kanssa. Oli aika jännä reissu, mutta kivaa oli ja iskä ja Maalari tulee tosi hyvin juttuun. Iskä pyys maalarin jouluaatoks mun porukoille juomaan konjakkia ja syömään.

Sitten, tää meidän seurustelu alkaa varmaan olla aika virallista, koska herran hammasharja, suihkusaippua ja deodorantti ilmesty viimein mun luokse! Sitten se harkitsee vakavasti ettei lähtis jouluks pohjoseen vaan jäis mua tänne viihdyttään. Tosin kyl me varmaan joululomilla pohjoseen päin joudutaan, koska mennään Upean luona käymään jos vaan saan lomat järjestymään.

Käytiin äsken kaupassa ja mie taas hörpin Viru Valge Cooleria. Aika namia tää pink grapefruit.