Eeeehheeehee. Insinööri nukkuu mun vuoteessa... En tiiä miten tässä näin kävi, kind of jännää. Varmaa läks sen takia tänne ko sen kaikki kaverit hyyty. Eilettäi oltii kuokkimassa jossai nördexpikkujouluissa. Minähä nohevana join itteni ärsyttäväksi ja vittuilin kaikille :P Siellä joku paksuna oleva eukko strippas ihan mielissään esitteli römpsäänsä -karvasta sellasta. Pojat oli että hyi vi**u.

Sitte purin Insinööriä sormee nii ettäm luuhun asti meni hampaat ja se itki loppuillan. Tai siis siihen asti ku sai mut itkemään. Onneksi en muista miksi... Tiiän vaan sen että oon pillittäny silmät päästäni. Varmaa ärsyttäny. Sitte sen muistan että Insinööri oli sillee että elä nyt itke, katotaan vaikka vähän Voyageria. Sitte kuivasin kyyneleet ja olin että joo. Aamulla sanoin ton sille ni reppana oli sillai että vi**u, oon vissii menettämässä otetta. Vitsi jee :D Sitä ennen se osti pizzan ja heitti sen epähuomiossa maahan. Aamulla katoin ni siinä oli semmosia hehtaarin kokosia kiviä siinä lätyssä :D

Sitte yöllä se pojille tyypilliseti alko vonkaa jotai aunarihommia... Minä olin sillee että no vi**u. Ja ei siitä sen enempää.

Olis kyllä nastaa jos vaikka Rinsessa ja Maalari tulis käymäileen joulun tienoolla. Voitais hankkia lisää kokemuksia. Nytte otan vähän lisää viunaa ja alan kiusaan Insinööriä. Tai no jos antais sen nukkua...