...ei kyl yhtään oo ilmassa :P Pimeetä on ja kylmää ja kurjaa eikä oo luntakaan. Ei oikeen nyt jaksa nostaa joulumielelle. Muuten hommat rallattaa kyllä ihan jees.

Olin Insinöörillä yötä pitkästä aikaa ja aamulla ko se lähti kursseille niin tulin kotia nukkumaanvähän lisää. Insinööri oli sillain et jää ihmeessä tänne nukkumaan, mut kerran olin jo hereillä niin päätin polkea samantien kotiin. Sitte se ihmetteli et oon kai hullu kun pyöräillä meinaan ku pakkastaki oli 7,5 astetta. Se tarjos mulle kyytiä, mutta katsoin parhaaksi kuitenki pyöräillä kotiin ettei se fillari jää minnekkää lojumaan. Hulluna kai pitää mua, vaikka pyöräilyhän nyt on ihan normaalia!

Maanantaina olin Pikkusiskon kanssa kapakkeil ja päädyttiin jatkoille yhelle Insinöörin kaverille. Sillä ei vissii kovin hyvin ollu pullat uunissa kun eukko oli pakannu kamansa ja koiran messiin ja häipyny... Insinööri ei siis ollu mukana kun sillä oli sitä kurssia. Tais olla pikkasen pahastunut kun oltiin siellä jatkoilla ilman sitä, sen kaveri kumminki. Kyllä se siitä jonku aikaa jakso kuittailla. Ja aamulla tuli kiire pois niin unohin sinne lapaset ja kaulahuivin. Hö. Mutta eiköhän ne sieltä saa vielä joku päivä poijes.

Koti alkaa tuntua jo kodilta, on se kyllä muutamat kännit vaatinu että on tottunu uuteen paikkaan, kämpässä ei oo mitään vikaa, mutta tää kaupunki alussa ahisti. Olinhan kerran täältä jo päässy pois... Tänään vietämme tyttöjeniltaa Pikkusiskon ja sen kaverin kanssa. Ehkä munkin yks kaveri tulee käymään, jos suotuisasti sattuu.

Perjantaille suunnittelimme tupareita, mutta lienee hieman pienimuotoisemmat, koska ei olla vielä ehditty kovin monelle ilmoittaa niistä :P