Olin eilen 12 tuntia töissä ja sitten kun illalla puol kymmenen aikaan kotiuduin Maalari tahtoi vielä lähteä mun työpaikan asiakkaille järjestettyihin pikkujouluihin. Noh mie tietty suostuin, kun yks oli koko päivän ollu neljän seinän sisällä. Homma ei vaan menny ihan suunnitelmien mukaan. Mä ilmotin et me lähdetään puol yhdeltä kotiin, kerta mä tulen aamulla kymmeneen töihin, ensin se naris että ois kiva jos voitas vähän kauemmin olla, mutta suostu sit siihen. Noh kello koitti puol yks niin herra ilmotti että hän jääkin, ja menee kaverinsa luo yöks joka asuu mun työpaikan vieressä, jos en aio yöllä tulla hakemaan. No en todellakaan aikonut.. Lähdin renkaat vinkuen pihasta. Kotiin päästyä soitin sitten Maalarin kaverin puhelimeen (oma puhelin on edelleen hukassa) ja juttelin Maalarin kanssa. Olin ehkä 20 min ennen puhelua lähteny menemään. Nyt se tahtokin että se haetaan pois. Menin sitten hakeen sen vaikka olin NIIN vannonu ittelleni että olkoon siellä jos on tollanen.

Noh yöhän meni sitten ihan hemppistelyks ja oon nukkunu ehkä 2 tuntia koko yön aikana, ja senkin pikku pätkissä. Nyt on kiva vetää töissä Batteryä ja kahvia, että pysyy silmät auki. Kun pääsen töistä ollaan viel menossa Maalarille siivoomaan kun sille tulee huomenna vieraita.. Tosin mulla on vahva tunne tästä asiasta että se siivous ehkä jää aika hiljaseks..

Jännää muuten on, että mullahan ei oo mitää erityisiä traditioita tai tapoja, eli en tee mitään asiaa vaikka päivittäin tai viikottain. Noh tässä pikku hiljaa mulle on muodostunut sellanen tapa, että aina kun tuun aamuvuoroon töihin ja pitää hakea iltapäivälehdet huoltiskalta, niin ostan Onnensanat -arvan. Nyt viimeset n.3 viikkoa on käynyt niin kivasti, että olen joka arvalla voittanut ainakin sen 5e takaisin, mitä oon siihen alunperin laittanutkin. Jännä nähdä kauanko tääkin "putki" kestää.