Nyt se sitten tapahtu, mun mummo sai tiedon että mä oon alkanu seurustelemaan ja siitähän se riemu sitten ratkes. Mummo kutoo vihreää nuttua, jotta sopii sitten tytölle tai pojalle, kumpi sieltä sattuu tulemaankin. ANTEEKS MITÄ? Ei olla Maalarin kanssa lapsia ihan tässä lähitulevaisuudessa suunnittelemassa. Lisäks mummo on ilmottanu ainakin mun enolle että oon raskaana ja eno sitten soitti äidille ja kysyi että onko, äiti onneks korjas asian ennen kun koko suku sai asiasta kuulla. Noh ei mummolle voi olla edes vihanen kun se on vaan vanhuuden höperö, mutta kyllä meni kierrokset nollasta sataan aika tehokkaasti kun näistä höpinöistä kuulin.

Jouluaatosta onkin sitten tulossa jännittävä päivä, kaikki muut on suunnitellu mulle ja Maalarille enemmän ohjelmaa, ennen kun me ite on ees ehditty miettiä miten tää joulu nyt hoidetaan. Noh mä kyllä omille vanhemmilleni ärähdin että me ei olla todellakaan aattoaamuna kahdeksalta aamulla lähössä poukkoilemaan mihinkään suuntaan. Saa nyt nähdä mitä tästä tulee..