Juu eipä ois vuos sitten tähän aikaan uskonu, että vuosi tuo tällästä tullessaan. Aiemmin jo tilitinkin tän vuoden tapahtumista.

Vuoden plussat
+ Maalarin löytäminen
+ Työpaikan vaihto
+ Uudet kaverit

Vuoden miinukset
- Hyviä ystäviä muuttanut pois kaupungista

Meillä ei oikein vieläkään ole illaks suunnitelmia.. Mun kummitäti pyys käymään, mutta en tiedä. Mun yks rakkaimmista kavereista on Jyväskylässä joululomalla, on ollu ihan huippuhienoa! Eilen illalla meidän molempien äijät oli nuivia ja ei leikkiny meidän kaa, joten me lähettiin vähän maailmalle seikkailemaan. Oli kivaa pitkästä aikaa! Täytyy kattoa mitä sitä illalla taas keksii.. Ei oikein tää Uuden Vuoden juhlita kiinnosta niin pätkääkään taas. Tosin voi johtua siitä että väsyttää nyt kun joutunu taas kahdeksalta töihin heräämään.

Mä sain sellasen työsopimuksen työpaikalle, että ei tarvii enää huolehtia vaikka opintotuet nyt loppu, pitäs vaan saada se koulu viimeisteltyä, ei uupus enää kauheita. Pari kieltenkurssia pitäs hoitaa alta pois. Mutta oon kyllä tyytyväinen että sain sen sopparin, en nimittäin ole ainoa joka niitä tunteja ois tahtonu.. Muutenkin mun pomo on huippu!