Elämä alkaa taas voittamaan, viikko kulunut siitä kun Maalarin kanssa meni bänks tai miten senkin ottaa, mutta mä oon nyt ottanu että se on bänks ja niin kait herra itsekin. Ollaan joka päivä melkein viestitelty, lähinnä käytännön asiaa, että millon vien loput kamat jne.. Huomenna meen viemään loput sen tavarat! Aika jännästi sitä kuitenkin mun menot näyttää kiinnostavan, kun tänä aamuna jo tuli viesti "monelta tuut huomenna?" Lisäks mä taas näin viime yönä siitä unta ja aamulla oli hetken haikee olo, mutta sekin meni ohi kun lähti samantien liikenteeseen kun sai itsensä menovalmiiks.

Asuntoasia alkaa edistymään, se kämppä mihin ihan täysin rakastuin osottautu liian kalliiks, mutta löysin onneks samasta talonyhtiöstä pienemmän ja 18 tuhatta euroa halvemman kämpän. Se ei ole ihan yhtä hyvässä kunnossa, mutta siellä pääsis tekeen pikkuremppaa, joka ei sekään ole huono asia. Kaiken lisäksi siellä on amme, ja mä olen täys ammeaddikti. Kun asuin vielä porukoilla ja niillä oli amme, saatoin istua siellä monta tuntia putkeen. Huomenna pääsen ihan livenä kattoon tätä uutta rakkauteni kohdetta ja samalla käyn toisessa pankissa asuntolainaneuvotteluissa. Pitäkäähä kaikki peukkuja et saan sen asunnon. Helpottaa kovasti tätä eroprosessia kun on saanu toimintaa elämäänsä.

Maanantaina olin pomon ja sen poikaystävän kanssa juopottelemassa ja oli kiva ilta, ainoastaan vähän nyt tää mun tipaton tammikuu kärsii, mutta ehkä se on sitten vaikka tipaton helmikuu? tai ehkä en tipatonta harrasta ollenkaan.