Ääni alkaa olla niin käheenä, että kuuluu vaan pieni pihinä, onneks enää n. 1,5h puhumista jäljellä. Tänään vaikka on ollu aika raskas päivä, on ollu myös tosi kiva päivä. Yks mun lemppariasiakas (ihan pirun pantavan näkönen jätkä) kävi parilla kaljalla ja höpöttelin sen kanssa niitä näitä. Sitten toinen ihQasiakas (joka on kans pantavan näkönen jätkä) on tääl tälläkin hetkellä kaljottelemassa, sen kanssa en oo vaan viel päässy ikinä höpöttelyasteelle niin kun tän toisen. Tää ihanampi ja höpöttelytasolla oleva tyyppi on ihan ekaa kertaa kun se tuli mulle asiakkaaks hurmannu mut heti, se on tautisen komee ja kohtelias, mutta kuitenkin sillei muhun vetoavalla tavalla rentuhtava. Oon sitä tässä siis jo salaa kohta vuoden ihastellu...

Siitä Maalarista ja mun vaistoista, vielä en oo ainakaan saanu vaistoilleni vahvistusta ja kun keskustelin meidän yhteisen kaverin kanssa, niin se oli ollu Maalariin yhteydessä ja oltiin molemmat kyl sitä mieltä, että jos se ois sen eksänsä kans yhteen palannu tai sitä ees nähny niin se ois luultavasti tälle kaverille sen kertonu. Mutta silti mulla on vielä tää vaisto päällä, kun en oo saanu 100% varmuutta että se EI ois sinne palannu.. Tosin en ehkä jaksa enää stressata asialla, jolle en kuitenkaan mitään voi!!

Francinen Comin' Around on maailman paras biisi tällä hetkellä!!! Oon soittanu sen varmaan ainakin 20 kertaa tänään.. asiakkaat jotka on istunu kauemman aikaa varmaan kiittelee. :)

Take me as I am
Take me – understand
That I want, start all over again
I’m comin’ around – I’m comin’ around