..nimittäin Maalari laitto tänään viestiä. En vieläkään saanu selvyyttä mun vaistoihin 100%, mutta olisin kyl aika varma ettei ole eksänsä kanssa palannu millään tasolla yhteen, sillä halus nähdä mut tänään tai siis lähinnä ois halunnu mun kaa lähtee kattoon sitä mun uutta kämppää. En mie tänää mitää ehtiny kun kävin iskän ja äitin kaa allekirjottamassa lainapapereita pankissa ja tulin jo viiteen töihin. Sovittiin että  meen huomenna hakeen sen töistä kun pääsen sieltä kaupantekotilaisuudesta pois ja mennään samalla kattoon sitä mun uutta kämppää. Selitteli kyllä että ei oo oikein jaksanu viestitellä ja että elämä on vähän tylsähköä sillä ollu.. En jaksa olla nyt kiinnostunu herran tylsästä elämästä, koska se ei todellakaan oo mun vika jos sillä on tylsää. Mutta helpotti nyt taas jotenkin, jotenkin olo taas on ihmeen vaivautunu. Meidän yhteinen kaveri lähtee mukaan huomenna, mikä taas helpottaa koska eipähän tuu kiusallisia hiljaisia hetkiä, vaikka mä aika räpätäti oonkin, niin jännästi sitä jäätyy välillä Maalarin seurassa..