Eilen istuin poikien kanssa pelailemassa pokeria kun tossa puolen yön aikaan puhelin soi, mun lapsuudenkaveri josta en oo kuullu pariin vuoteen soitti. Se on muuttanut takasin tänne kotiseudulle vähän reilun vuoden ikäsen poikansa kanssa. Meillä joskus aikoinaan yhteydenpito hiipu, kun erehdyttiin saman peiton alle parin baarireissun jälkeen ja se rupes sit seurusteleen ja muuti pois.. Oli ihan fantastisen ihanaa kuulla siitä ihmisestä! Sovittiin että mennään ens viikolla kahville..

Sitten siitä pokerista, vitsit mä jopa osasin, mä jäin voitolle ja nää "amatööriammattilaispelaajat" jopa sano että mun pelityyli on ihan ok. Lisäks se tyyppi josta oon nähny unta oli aika ihQ ja mua tässä nyt vähän pelottaa että meen ihastumaan siihen.. Ei siinä muuten mitään ongelmaa, mutta en osaa tulkita sitä ihmistä pätkääkään joten ei tarttis nyt äimäillä. Tosin se eilen pyys mut tänäänkin pelaan poksua niiden kanssa..