No niinhän siinä kävi, että heti kun tytöt Ikealle ehti niin johan tuli Maalarilta eka puhelu. Ei sillä taaskaan mitään kummempaa asiaa ollu, kyseli joko oon löytäny ittelleni uuden prinssin ja muuta typerää. Siitä se riemu sitten ratkeskin, koko illan piris taas puhelin. Oli kyl ihan hyvä keskustella sen kanssa, se kertoili vähän tilanteistaan ja olin taas aavistellu oikein, menee alaspäin koko ajan. Hyvä et sai jollekin puhuttua asioistaan, kun ei sillä kauheesti taida olla ihmisiä joille uskaltaa noista hommista puhua.

Aamulla tapahtukin sitten jänniä, mulla oli varmuuden vuoks puhelin äänettömällä, etten herää ihan pirun ajoissa typeriin puheluihin. Olihan se puhelin taas pirahdellu puol kympin aikaan. Tällä kertaa soittaja ei kuitenkaan ollu ite Maalari, vaan Maalarin paras kaveri. Soitin sitten takasin ja ei silläkään mitään asiaa ollu, jäi vähän vaivaan et miks se mulle on soittanu, mut ei siitä mitää ihmeellistä irti saanu. Sit soitti viel tossa äsken uudestaan, eikä taaskaan mitään asiaa. En enää tajua tätä toimintaa, mutta tarviikos mun nyt tajutakkaan aina??

Kohta lähdetään taas hieman shoppailemaan, onneks tuli eilen se Ikea käytyä, niin ei tarvii tänään lähtee sinne jonottelemaan..