Taas on viikoloppu taka-alalla ja niinpä niin siinä taasen kävi että Ingenjöörin kanssa päädyin kapakoimaan perjantaina. Yhessä kuppilassa oli kanta-asiakaskekkerit ja sinne sitte suunnattiin. Ovella se oli sillee että voi vittu meikä tuntee ton portsarin... Meikä oli kanssa sillee että hehe, joo, niin meikäki. Jätin vaan sanomatta sen, että meikä on pannu sitä joskus aikanaan :P Joopajoo, kaks ilmasta rinkkiä sielä sai, että aikas lailla kehnosti. Varsinki ko olin oottanu et isä hakis mun vanhan lumilauan pikkusiskolle kun ne oli matkalla lappiin. Elikkä pääsin alotteleen vasta ysin aikaan ja ehin kyllä puoli pulloa el timppaa kumota siinä suht sukkelaan. Ilta oli sinänsä onnistunu että kierrettiin lähes kaikki kaupungin kapakat ja mulla muisti loppuu toiseks viimeseen, kun viimeset muistikuvat on siitä ku joku tarjos meille tequilaa... Oli vähäse paljo rapula aamulla ni lupasin siis "lupasin", niin ikään ko Insinööri ikinä olis multa lupaa kysyny, ni sen mennä poikain kanssa keskenää kapakoimaan illalla. Kumminki siinä rapulan hellittäessä kokkasin meille huippusapuskaa ja lämmittelin saunan.

Nooh eilinen siis kunniakkaasti selvin päin. Toki se vähän ketutti ettei Insinööri vaivautunu ilmotteleen olemassaolostaan siinä neljän kieppeillä... Nooh nytte suuntaan humanistikaverini kanssa päiväkaljalle. Insinööriki oli ehtiny loiventaa jo pääsä sekasi ja pyyteli kattoon kauhuleffaa. Onneksi olin jo sopinu muuta, muutenhan meikä olis ollu sillee vuf, häntä heiluen oven takana venaamassa :P

Vittu mikä lapanen meikä on. Jos mää oisin mun mies ja oisin tämmönen ni en kattelis mua sekunttiakaan pitempään.