No kyllä miehet on kummallisia. Meikän paras ja mukavin meseystävä laitto tänää bänks ko tajus että mulla on joku säätö meneillään... Oon jutellu sen kanssa aina niitä näitä enkä oo koskaan huomannu että se olis yrittäny herutella mua tai mitään sen suuntasta. Kyllähän mää aina sanon et en seurustele, mutta että tyyliin tapailen ja ei mittää vakavampaa yms. koska sehän on totuus. Ei meikä oo yrittäny mitään salailla että Insinööriin oon ihan in lööv ja että jottai juttua on. Mutta mulla on käyny ainaki kolmen miehen kanssa samalla lailla... Ollaan juteltu eikä mittää *heruttel heruttel* ni sitte ko selviää että mulla on "mielitietty" ni sitte laitetaan estoon ja poistetaan kontaktilistalta :P

Kumma juttu että nuo virtuaalimaailmassa elävät ihmiset jotenki kuvittelee että jos juttelen jonku kanssa ni heti seurustellaan. Ja miten ihmeessä voi ees rakastua ihmiseen jos ei koskaan nää sitä ees livenä? Ei kai meikä irl-elämässäkää oo heti seurustelemassa jos jonku tutun kanssa juttelen maailman menosta. Mihin on hävinny ne vanhan hyvän ajan ystävyyssuhteet???