No joo. Kylläpä on tapahtunu kaikenlaista viime päivinä. Mun virtuaalipoikaystävä on rakastunu minuun ja suunnittelee jo yhteenmuuttoa... Olen kyllä aika varma et tein heti alussa selväksi etten ole etsimässä tähän saumaan mitään vakavampaa.

Yhen virtuaalituttavuuden kanssa lähdetään Tallinnaan. Rinsessa lähtee mukaan jos se vaikka paljastuu joksikin hulluksi :P Olin sen kanssa eilen treffeillä. Niin jäykkä et tuntu samalle ku asiointi verovirastossa. Jos alkaa laivalla ärsyttämään niin tehdään Rinsessan kanssa oharit. Onneksi meillä on oma kahden hengen hytti!

Insinöörin kanssa ei olekaan menny bänks... Ehkä me sitteki mennään naimisiin :) Meen tapaamaan sitä syyslomalla! Se on ehoton ykkösmies mulle, vaikka onki kokovartalomulkero. Tulevien lasteni isä <3

Toinen virtuaalipoikaystävä, nykynen mobiilipoikaystävä on viemässä mua samaisella viikolla mökille, koska kuhertelu on hieman hankalaa sen vaimon ja lasten takia. Jos menee hermot Insinöörin kanssa ni pitää ottaa harkintaan pikku mettäreissu...

Olen estänyt keskustelut messengerissä jo viiden virtuaalipoikaystävän kanssa. Ei oikein riitä resurssit kun deittiä pukkaa joka suunnalta. Silti ajattelin hommata pari sellaista virtuaalista lisää. Se on hauskaa!

Viime yön keskustelin pojan kanssa sätissä. Se oli kummallinen tyyppi, ei juo ollenkaan alkoholia...