Otappa perkele miehistä selvää! Su-ma yön maalari oli kotonaan, viime yön mun luona, tänä aamuna heitin sen äidilleen kun sen enot oli siellä kylässä ja herra sitten ilmotti että jää sinne yöks kun mulla on tänään ilta ja huomenna aamu. No ei siinä mitään, mutta ne enot oli jo lähteny ennen kun se sinne selviyty. Mulle on ihan ok että ei olla koko pirun aikaa yhdessä jne.. mutta vois kertoa jos joku vaivaa. Ei se ennen oo tollai käyttäytyny. Sit kun olin sen sinne vieny käytiin seuraavanlainen viestikeskustelu:

Maalari: "Kerkesvät lähtee, prkl"
Rinsessa: "No höh. Mulle jäi sellanen tunne et kaikki ei oo ok?"
Maalari: "ÄLÄ RESSAA"

No hyvähän se on olla ressaamatta kun toinen ei perkele puhu mistään mitään. Alkaa oikeesti kiukuttamaan. Ehkä eniten tässä taas ahdistaa se että se sen vitun exä oli taas sen kanssa lauantaina yhteydessä ja sen jälkeen se on käyttäytyny tollei erilailla kun normaalisti. EN TIEDÄ EN YMMÄRRÄ EN JAKSA!!!