Mä olen kolmena yönä nyt nähny unta samasta pojasta, se ei todellakaan oo yhtään mun tyyppinen ratkasu, mutta ihan kiva tyyppi. Nään sitä päivittäin kun se käy meillä asiakkaana. Pelottavaa.. Niissä unissa me ei kyl mitään hemppistellä eikä mitään, mutta niissä unissa mä olen ihastunu siihen. Mistähän tää nyt johtuu?

Eilen olin illalla töissä ja Maalarin kaveri tuli sitten asiakkaaks.. no eikö se mun tupakkatauolla alkanu jauhamaan Maalarista kaikkea tyyliin "teillä meni sitten sukset ristiin." Mun teki mieli sanoa sille että suksii ite johonkin, mutta eihän se sen vika ole. Eilinen oli muutenkin yliväsynyt päivä, aamulla kun lähdin kotoa ja pääsin työpaikalle palaveriin huomasin että mulla on ERIPARISET KENGÄT jalassa, molemmat oli toki samanlaiset Blindin tennarit, toinen vaan sattu olemaan musta ja toinen ruskea. Sen siitä saa kun ostaa samanlaisia kenkiä eri väreissä.. Illalla töissä koitin Batteryn voimalla skarpata. Viime yönä oon nukkunu sen 5 tuntia, eli tänään voi illalla uni maistua.

Tänään tulee tasan viikko täyteen siitä kun oon ollu Maalariin yhteydessä ja mikäli se musta riippuu niin jatkuu samaa rataa aika tehokkaasti eteenpäin.