Oltiin tapanina tapaamassa mun vanhoja lukiokavereita ja oltiin nukkumassa jo klo 23.. eli ei ihan baariin asti päästy, mutta kiva ilta oli. Pelattiin Aliasta ja mie ja Maalari saatiin niin ihana kommentti mun kaverilta "Kyllä huomaa että työ seurustelette kun Maalarin ei tarvi sanoa kun puol sanaa niin Rinsessa jo arvaa mikä sana on kyseessä." Hih, ei me silti voitettu sitä peliä, mutta aika hyvin pärjättiin..

Oisin eilen halunnu shoppailemaan, mutta oli univelkaväsymyspäivä joten en jaksanu vasta kun illalla kasin maissa raahautua Prismaan ja siellä perkeleen kaupassa ei ollut edes sitä kirjaa mitä menin hakemaan eli Coelhon Pyhiinvaellusta. No miehän siitä suivaantuneena oon tänään aamulla heränny hyvissä ajoin ja lähteny kaupunkiin, meinas mennä hermot pysäköinnin kanssa, mutta sain vihdoin ja viimein auton parkkiin -> kirjakauppaan ja heti kun kirja löyty kassan kautta kenkäkauppaan, mistä lähti kahdet kengät sovittamatta mukaan, kun ne oli niin ihanat ja alennuksessa. Maalari oli ihan ihmeissään kun mun shoppailureissu kesti vaan 45 minsaa kun yleensä se kestää monta tuntia.

Noh vielä en ilmeisesti sitten ollu saanu mun shoppaushimoja tyydytettyä nimittäin lähin töihin sen verran aikasin että kerkesin yhden automarketin Seppälään. Sieltä mukaan tarttui kahet alushousut ja Maalarille paita. Oiskohan ne alet ollu mun osalta nyt tässä? Istun töissä ja on tylsää kun taas on alkanu SM-Liiga ja meillä katotaan vaan jääkiekkoa! Onneks illalla tulee pomo viihdyttään minnuu.

Niin ja voi surku ja parku ja itQ ja vinQ. Virtanen on lopettanut blogittamisen. :(