Kyllä mä taas oon saanu päälle hirveet morkkikset, oikeestihan tuo ei varmaan ole edes kovin paha asia nukkua jonkun ihmisen vieressä varsinkin kun mitään ei tapahtunu, mutta mä nyt vaan manailen itseäni ja mietin mitä asialle teen. Huomenna nään ehkä Maalarin, nyt kun oon toiminu taas näin hienosti, niin myös ikävä Maalaria kohtaan on kasvanu. Mä uskon et tää homma menee taas ohi kunhan saan tän krapulan pois, mutta nyt on just niin heikko olotila, ettei mitään rajaa. Vituttaa myös huolella se, että se pirun Pokerinpelaaja sattu mun luo jatkoille just kun nukun ihan idiootin jätkän vieressä, tai itseasiassa oon melkein varma et oon ite menny nukkuun ja tää pässi on kömpiny viereen. VITTU ET OSAA IHMINEN OLLA KÄNNISSÄ IDIOOTTI!!!!! Lopetan taas viinanjuonnin (seuraavaan kertaan asti)

Lähen viikon päästä viikonlopuks Riihimäelle rentoutuslomalle rakkaan ystävän luokse. Ehkä tiedossa myös Ikea shoppailua.. :)