Miulla on ikävä Maalaria.. En tajua miten se on taas mahdollista. Ollaan viimeks nähty keskiviikkona ja sit joka päivä puhuttu puhelimessa paitsi eilen. Sillä oli eilen krapula ja kauheat morkkikset kun oli kännissä leikkipaininu serkkunsa kanssa ja nyt on silmä mustana ja tänään hautajaiset. Mulla oli kanssa eilen krapula ja nukuin koko päivän, kunnes menin iltaan töihin.

Oon töissä ja väkeä alkaa tippumaan pikkuhiljaa.. Mulla on kauhee halipula, ja lisäks yks asiakas joka just äsken kävi tiskillä käyttää samaa partavettä kun Maalari.. Meinasin hypätä tiskin yli halimaan sitä. Mä oon aina ollu tuoksuihminen, jos jollain miehellä on hyvää partavettä niin meen ihan sekasin. Itseasiassa yks entinen pano oli varmaan just ainoastaan partavetensä ansiosta edes pano, koska en usko että ilman sitä tuoksua olisin kyseiseen poikaan edes vilkassu. Oonkohan vähän outo?