Kävin tossa Maalarin luona viemässä sen tavaroita, oli aika kova paikka, mutta olin jo etukäteen ilmottanu että se ei tuu oleen mulle helppoa ja että mulla on vielä tunteita sitä kohtaan. Se meni se reissu loppupeleistä ihan hyvin. Ainoo kun lähdin menemään sieltä niin hississä meinas tulla kyllä itku. Kyllä se musta mun käsityksen mukaan vielä välittää ja aika paljonkin, mutta se on nyt oman elämänsä kanssa niin sekasin, että ei pysty keskittymään kun itseensä. Ymmärrän täysin ja kun sen näin niin huomasin ite saman asian. Tässä jutussa on paljon asioita, joista en oo kirjottanu, enkä kirjota nytkään, mutta helpotti se ainakin vähän nähdä se. Sovittiin myös että ollaan kavereita, kunhan saan nää omat tunteeni nyt johonkin kuosiin.

Ilosempiin asioihin, oon käyny kattomassa 4 kämppää ja ootan parista pankista lainatarjouksia, voi olla hyvinkin pian että ostan oman asunnon. :) Yks oli ylitse muiden ja oon ihan rakastunu siihen asuntoon! Se ois hyvällä paikalla ja hyvässä kunnossa.

Kotona meni koneesta näyttö rikki, joten oon työpaikan ja kavereiden koneiden varassa, ennen kun on varaa ostaa uus näyttö. Tosin yks asiakas saattaa tuoda mulle näytön lainaan kun rahat uuteen litteeseen on vasta maaliskuussa.