Eilen käytiin vähän baareissa kun Maalarin kaveri Helsingistä oli Jyväskylässä, niin kappas vaan sattu Maalarin Ex-Pano, josta on aina ollut vaan harmia, samaan paikkaan. No hauskinta tässä oli tietenkin se, että Maalari tahtoi lähteä kotiin, vaikka oli ite viihteellä ja mä kuskina. Mullehan asia sopi paremmin kuin hyvin. Mutta ihana oli huomata että Maalarikin on tosiaan tajunnu miten kiero ja paska se akka on. Muuten oli oikein kiva ilta, kävin poikain kanssa syömässä kun Maalari oli kaverinsa luona, ja oli kiva nähdä pitkästä aikaa Kaljua ja LuNppua, siis poikia joiden kanssa kävin ulkona syömässä. Ruoka oli hyvää ja seura kanssa. Vakiopaikassa oli tietenkin hirveästi väkeä kun oli lauantai, ja henkilökunta on jo alkanu tuntea myös Maalarin ja tietämään että me ollaan yhdessä. Söpöä. Portsari laittaa aina kysymättä takit samaan narikkaan jne.. Vakiopaikassa on kyllä ihana henkilökunta, eilenkin yks tuli puhumaan mulle ihan omista asioistaan, kun huomas että oon selvistäpäin ja pelasin pokeria siinä.

Mie en meinannu viime yönä saada unta kun mietin joulua. Tosin ei varmaan kannattas suunnitella ja innostua liikaa, kun kait siinä joku kusee kuitenkin, mutta tarkotuksena ilmeisesti näin alustavasti ois, että mennään ekka Maalarin äidin luona käymään ja sitten mun porukoille, johon tulee myös mun mummo ja kummitäti miehensä kanssa. Sitten kun mummo on kotiutettu niin voidaan vähän juoda vaikka viiniä ja illalla mennään Maalarin kanssa baariin! Ihanaa kun tää on taas eka joulu kolmeen vuoteen, etten oo aattona ite tiskin takana, vaan ihan vapaalla.