Mulla on tänään soinut kymmentä vaille yhdeksästä asti puhelin ja epäilen että kyseessä on poika jolle eilen annoin numeroni. Tai siis alotetaas alusta. Tulin eilen vapaapäivänäni käymään työpaikallani ja istuin baaritiskille juomaan limpparia. Samantien tuli pöydästä poika viereen istumaan ja kysy että kuinka voin aina olla niin ilonen ja että oonko töissä ko. paikassa. Höpöttelin siinä sen kanssa jotain niitä näitä ja sit se lähti tupakalle. Sitten se oli kavereineen lähdössä jo pois, mutta tuli vielä pyytään mua mukaansa Lappiin. Noh en ollu siltä seisomalta nyt pohjoiseen lähdössä, mutta annoin sille sitten numeroni kun se ruinas. Ja takaisin tähän hetkeen.. Aamusta asti on puhelin soinu, mutta en pysty vastaan kun oon töissä.. tai ainakin se on riittävän hyvä tekosyy olla vastaamatta. Tuli nimittäin myös 9.05 aika pimeä tekstiviesti, johon pyysin tarkennusta, mutta sitä ei näköjään ole saatavilla.Mä en tajua miten mä sotken itseni aina tollasiin outoihin miehiin! Tosin tiedetään, että paras paikka bongata elämänsä miestä ei ole lähiöpubi lauantai-iltana!