Hyvinhän se torstai sitten juopottelujen osalta meni. Maalari sano perjantaina mulle näin "Voi vittu te olitte Upean kanssa kännissä kun lähettiin kaupunkiin, olin varma ettei teistä kumpikaan pääse mihinkään ees sisään." Noh, siitä voi sit päätellä neitien kännin määrästä jotain. Mulla on filmi poikki melkein koko kaupungin reissusta samoin Upealla. Lisäks pari lesboa yritti iskeä meitä yökerhon tanssilattialla.. Hauska ilta oli kyllä, tai ainakin se mitä muistan.

Eilen olin illan töissä ja Maalari toki oli kavereidensa kanssa mun työpaikalla juopottelemassa, mutta ei siinä mitään. Rakkaat vanhempani päättivät saapua myös juopottelemaan ja siitähän mulla riemu ratkes kun koko pirun perhe istuu pöydässä ja pui asioita. Noh onneks se meni ihan hyvin sekin tilanne.

Tännään kun lähdin töihin, rappukäytävässä nukku kaks ihmistä, siis pari nuorta ehkä 12-15 vuotiasta. Ne nukku vielä ihan ulko-oven vieressä käpertyneinä toisiinsa ja toisella ei ollu kenkiä jalassa vaan ne oli eri puolella käytävää. Kun avasin siihen välikäytävään oven missä ne nukku, niin toinen pomppas samantien pystyyn ja lähti ulko-ovesta juoksemaan karkuun. Toinen vaan makkoili. Mulle tuli hirmu kurja fiilis. Miten niin nuoret voi joutua nukkumaan rappukäytävässä? Eikö niitä palellu?