Y-hyy. Insinööri on ollu poissa jo 2 päivää (messengeristä siis) :'( Tosin suutuin sille torstaina ko mulla oli kaamee kapula ja olisin halunnu höpötellä sen kanssa (tai es jonkun kanssa), koska krapulassa on kurjaa yksin, mutta se ei jaksanu jutella mun kanssa, nyyh, vaikka sillä itelläki oli krapula (tai ehkä juurikin sen takia)... Ni vedin sit semisti herneet nessuun jua tuumasin et jutellaanpa sitte ens viikolla lisää! Niin elikkä periaatteessa mä pidän nyt mykkäkoulua, mutta ei siitä oo paljoo iloa, kun toinen ei oo paikalla näkemässä. Mutta katotaan millon se huolestuu (minä oon jo huolestunu). Mulla on sitäpaitsi omat syyni epäillä Insinöörin menehtyneen tai jotain. Mutta ennen ku suutuin sille ni se oli sanonu mulle edellisenä yönä et on mun vika ettei se enää baarissa kattele muita naisia, oon kuulemma raiskannu jotai sen alitajuntaan :) Sen jälkeen fiilis oli kyl sellane et "pyyhkikää tää idiootti hymy mun naamalta". Se ei soittanu es viime yönä, josta oon erittäin huolissaan, koska viimeisen puolen vuoden ajan oon tasasin väliajoin aina viikonloppusin saanu Insinööriltä kännipuheluita. Ja jos se ei oo ollu eilen kännissä niin missä poissa se on (ehkä liian kännissä soittaakseen)... Ehkä maakuntamatkoilla..?

Ja sitten toinen, Rinsessa. Sekää ei oo vastannu mun puheluihin kahteen päivään. Kyllä joudetaan kirjotella blogia ja ottaa takahuoneessa pusuhoitoa, mutta ei joudeta vastaa mun puheluihin! Eilen mulla olis vielä oikeesti ollu aika tärkeetä asiaaki. Missä olet!

Voihan se myös olla että oon ainoo eloonjääny (en oo avannu verhoja)...