Siis überihQ, mulla ja Insinöörillä on nyt sitte vähä niinku semisti jonki näköne (pari)suhde. Omg, enpä olis uskonu että tässä näin käy. Ainaki sovittiin sen kans että loppuu se huo*****nen kylillä ja et ollaa niinku sillee niinku. Toisaalta se sano että naiset jätetään aina ennen synttäreitä tai joulua, riippuen siitä missä vaiheessa alkaa seurustelee. Ja mullahan ne synttärit on 2 päivän päästä, että nyt sitte jännityksellä ootetaan että tuleeko ne bänksit vai ei. Jos ei ni sit on ainaki jouluun asti elo turvattu. Mut sanoin kyllä että mä oon helppo nainen ku mulle ei tarvii ostaa lahjoja. On se tämä elämä, me monena iltana julkisesti hemppisteltiin tuolla kylillä. Huhhuh. Insinööri myös ilahtui näkemisestäni niin kovin että hellyyden puuskauksissaan iski hampaansa mun kaulaan. Toinen hellyydenosoitus himmenee yhä haukkarissa, kun siihen tuli sellane pään kokone sinelmä... Käsite "helliä kuoliaaksi" alkaa tulla aika tutuksi Insinöörin kanssa hemppistellessä. Mut Insinööri ei oo ollenkaan ilkee, mulkkuhan se on ja sonni. Ja vittumaine. Mut ei ollenkaa pahansisune :D

No nii. Nyt tosiaan niitä synttärikemuja ootellessa. Virun kangeeta olis vielä 8 pulloo jälellä. Tallinnan tulijaisia. Mulla on tulossa tänne se mun haaremi, saa nähä miten selviydyn. Onneksi suurin osa niistä "uuh, haluaisin tehdä jotain Upean kanssa" osaa käyttäytyä asiallisesti. Ja helppohan mun on nyt selittää et ei mitää ko voin vaan sanoo et "sori hei, nyt ei arpa osunu sinuun". Haha, Insinöörillä oli arpaonnea.

Nyt joudun vissiin perumaan kaikki treffit. Oon jo 2 perunu, joten eiköhän näistä lopuistaki selvitä. Onneksi se 11 puhelua/vrk on palannu vaimosa kanssa yhteen (heti sen jälkee ko se eukko oli käyny jakelemassa takapuoltaan täälä kylillä, sattumoisin yhelle mun kaverille). Et siittä ei oo enää riesaa.

Ja se selibaatti on nytte mennyttä, kun insinööri on nii ihQ, ettei siltä voi kieltää mitään. Pitää oottaa Rinsessaa et pääsee töistä ni lähetään shoppailee kemuille lantringit :q