Insinööri oli viime yönä niiiin hemppis että olis voinu heikompaa hirvittää... Sillä on reppanalla ikävä mua, söps aww. Melkein koin tunnon tuskia kun kaverille kerroin ja olin niin ihQihQraksupoksusöpsaww että oksat pois. Kun miettin miten aina moitin julkisesta hemppistelystä ja oon sillee yök. Ja sillä on ukko ollu kumminki kaks viikkoo reissussa ni ei hääviä.

Pakkaukset kesken ja muutto eessä ylihuomenna. Jännittää ihan vähän. Mitenköhän meiän suhde etenee kun muutan samalle paikkakunnalle... Se selvinnee vaan koittamalla. Ei oo mitään menetettävääkään :D

Insinööri oli sanonu kavereilleen et tykkää musta, tai tuskin ihan tollei mut sillei omalla Insinöörimäisellä vittupäätyylillään... Tositosi ihQ! Site me tehtiin eilen sitä virtuaaliSITÄ, aika vinkeetä. Enpä oo ennen koittanu. Mut ei tuntunu yhtään oudolta ko Insinöörin kanssa on jotenki aina olu luontevaa kokeilla kaikkee mitä ei ennen oon tullu testattua.

Se kaipas mua nukkuun sen kainaloon, miettikää, Insinööri! Pää sillä on tainnu mennä sekasi ko tollai hemppistelee. Mut ei mua haittaa, se on ite sekottanu mun pään jo aikoja sitte. Ja oikeestaan oon aina ollu vakuuttunu siitä että sen mulkeron ulkokuoren sisällä sykkii herkkä ja hellä Insinöörin sydän... Hyiyök ihan melkeen oksennan ko mietin miltä kuulostan :P Rakkaus sekottaa pään <3