Maalari lähtee huomenna aamusta klo 06 Lappiin enonsa hautajaisiin, mikä tarkoittaa sitä, että mulla on ainakin maanantaihin asti lomaa siitä. No joo, en mä siitä lomaa tarvii, mutta siitä asti kun ollaan tunnettu ollaan oltu mun ja Upean Tallinnan keikkaa ja mun nielurisaleikkausta lukuunottamatta melkein koko ajan yhdessä. Illalla meen yhden vanhan kaverin luo, jonne tulee toinenkin vanha kaveri! Perjantaina meen Upean synttäribileisiin, mitkä tosin taitaa jäädä mun osalta kovin kuiviksi (alkoholin osalta) sillä meen lauantaina aamuvuoroon töihin.

Aika jänniä nää jutut, kohta olaan pidetty pari kuukautta blogia ja molempien elämäntilanne on muuttunut sillä välin. Tästä piti tulla meidän katkerat vanhatpiiat -blogi, mutta sellasta tästä nyt ei näköjäänkään tullu. :)

Niin ja siitä vielä piti avautua, kun meillä meinas mennä bänks Maalarin kanssa. Se oli varmaankin ihan hyvä homma, koska kertaheitolla pääsin Ex-Panosta eroon (tai päästiin) ja lisäks meillä on sen jälkeen menny huomattavasti paremmin. Alkuunhan Maalari ei halunnu edes seurustella tai siis halus, mutta seurustelusta ei saanu käyttää nimitystä seurustella ja me vaan hengailtiin herran mielestä. Nykysin se kertoo kaikille kavereilleen että me seurustellaan ja on ilmottanu jo äidilleenkin että sillä on tyttöystävä. Niin ne asiat muuttuu..